یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


احتمالا بسیاری در دوران تحصیل و در مقطع راهنمایی با نحوه کار پریسکوپ و ساخت آن آشنا شده‌اند. وسیله که با کمک دو آینه با زاویه ۴۵ درجه امکان دیدن سطحی بالاتر از آنچه هستیم را می‌دهد درست همان وسیله چه کاربردی که اکنون در زیر دریایی‌ها استفاده می‌شود. یک طراح خوش فکر از این وسیله برای ساخت چشمی درب ورودی منازل استفاده نموده است. حال شاید بگویید این امر چه ضرورتی دارد؟ برای افراد بزرگ‌سال که به راحتی به چشمی درب دسترسی دارند و به سادگی می‌توانند ببینند که پشت درب کیست شاید مسئله مهمی نباشد اما فکر کنید کودکی در منزل تنها است و منتظر والدین خود .مطمئناً اگر کسی در بزند و خود را یکی از اقوام و همسایگان معرفی کند وی نتواند از طریق چشمی صحت و سقم قضیه را ببیند اما با کمک طرح استفاده از پریسکوپ در چشمی درب و قرار دادن یک چشمی در اندازه قد یک کودک وی نیز می‌تواند به سادگی ببیند که پشت درب چه کسی است و آیا مجاز است که درب را باز کند یا خیر.

طرح ابتکاری  هیون جون سانگ نگرانی تنها ماندن کودکان و باز کردن درب منزل بر روی افراد غیرمجاز را کاملاً برطرف می‌کند و کودک خردسال هم در این زمینه مشکلی نخواهد داشت و ندیده درب را به روی هر کسی باز نمی‌کند ( رجوع شود به داستان شنگول و منگول و گرگ ناقلا!!! )

 

منبع: آی تی بلاگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 2:26 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User