یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: به همراه داشتن وسایل اضافی، همچون تلفن همراه و ماشین حساب در کنکور تا 10 سال می‌تواند محرومیت از تمام آزمون‌ها را در پی داشته باشد.

به گزارش فارس؛ عبدالله سجادی‌جاغرق، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه آزمون سراسری این دانشگاه از ذقایقی قبل آغاز شده است، گفت: در آزمون نوبت صبح امروز 250 هزار و 817 داوطلب در رشته‌های زیرمجموعه‌های یک و 2 و 4 و 6 تا 9 مجموعه یک گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه روند اجرایی کنکور امسال دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته تغییری ندارد، گفت: داوطلبان باید از داشتن وسایل اضافی، همچنین تلفن همراه و ماشین حساب در جلسه آزمون خودداری کنند، چرا که داشتن تلفن همراه حتی خاموش تا 10 سال می‌تواند محرومیت از تمام آزمون‌ها را در پی داشته باشد.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد شیوه تکمیل ظرفیت کنکور 91 این دانشگاه نسبت به سال گذشته تفاوت کرده است، در گذشته داوطلبان در صورت قبول نشدن در شش انتخاب اول در انتخاب هفتم به انتخاب دانشگاه پذیرفته می‌شدند ولی در کنکور امسال شرایطی فراهم می‌شود که داوطلبان در صورت قبول نشدن بتوانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User